Něco málo o mně

9/20/2017

Bal'a dash, malanore,

jelikož je slušnost se představit, tak zde máte něco málo informací o mně. Jmenuji se Jaina, je mi 27 let, blogovat jsem začala v roce 2015, kdy jsem založila svůj blog o psech, lidech a světě pejskařů – Pawsitive notes. Ovšem už nějakou dobu si pohrávám s myšlenkou založit si druhý blog, kam bych mohla psát i o jiných tématech, např. o knihách, hudbě, focení a zkrátka všem ostatním, co mě baví.

Zlom, kdy jsem se rozhodla, že to opravdu udělám, nastal krátce poté, co zemřel Chester Bennington, který pro mě byl velmi důležitou osobou a tak jsem měla velkou potřebu o něm stále s někým mluvit. Bohužel jsem si u většiny lidí přišla, že je svým žvatláním spíše obtěžuju a že je to vlastně vůbec nezajímá. A kde jinde se podělit o své myšlenky, než na blogu.

Vystudovala jsem uměleckou školu, obor grafika a té se věnuji dodnes. Působím také jako dobrovolník v organizaci Pet Heroes, pro kterou dělám, jak jinak, než většinu grafiky. Ve volném čase se věnuji svému čtyřnohému němému příteli Mojovi, kreslím, fotím, čtu, nebo hraji hry, a při tom všem ideálně poslouchám nějakou oblíbenou hudbu. A o tom všem se budete moct dočíst zde.



May your days be long, and your hardships few.

Elune-Adore.

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Facebook stránka